4 Mayıs 2010 Salı

Kokou No Hito - The Climber

Manga Mori Buntarou adındaki hayattan pek beklentisi olmayan ilk bölümde yeni bir okula transfer olduğunu öğrendiğimiz lise son sınıf öğrencisi hakkında. Mori hayatındaki herşeyi sıkıcı bulmaktadır ve hiçbir şey onun ilgisini çekecek kadar etkileyici gelmemektedir fakat yeni transfer olduğu okuldaki ilk gününde okulun belalı öğrencisi Miyamoto tarafından kışkırtılarak okulun çatısına tırmanmaya teşvik edilir, Miyamoto eğer çatıya tırmanabilirse onu rahatsız etmeyeceğini söyler, Mori bir an önce Miyamoto ve onun rahatsız edici tavırlarından kurtulmak için bu teklifi kabul ederek tırmanmaya başlar, böylece hayattaki amacını bulma yolunda da ilk adımını atmış olur. Bu yolda ona yardımcı olan kişi ise okulun beden eğitimi öğretmeni olan ve aynı zamanda eski bir tırmanıcı olan Oonishi'dir.


Yazar: Nabeda Yoshiro ve Nitta Jiro
Çizer: Sakamoto Shinichi
Yıl: 2007 (Devam Ediyor)
Tür: Drama, Seinen, Sports, Tragedy








Toplu 1. Cilt  İndir


















Toplu 2. Cilt  İndir






















Toplu 3. Cilt İndir


















Toplu 4. Cilt   İndir





















Toplu 5. Cilt   İndir
















 




Bölüm 53: İndir











26 yorum:

  1. Çeviri için ellerinize ve emeğinize sağlık arkadaşlar başka bir şey ararken şans eseri görüdüm. çevrildiğinden bi haberdim. böyle güzel bir mangayı Türk okuyucusu ile buluşturduğunuz için tekrar tekrar teşekkürler..

    Worless

    YanıtlaSil
  2. İlginiz için teşekkürler İngilizce çeviriler geldikçe ekleyeceğim ki oldukça hızlı ilerliyor çeviriler.

    YanıtlaSil
  3. Çok süper bir seri :) Yeni bölümleri sabırsızlıkla bekliyorum... Emeğinize sağlık , teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. ellerine saglik yeni bölümleri sabirsızlıkla bekliyorum

    YanıtlaSil
  5. arkadaslar devam edecekmisiniz? yoksa biraktinizmi cevirileri?

    YanıtlaSil
  6. çeviriler durduruldu arkadaşlar, öldüğüm için öbür taraftan yazıyorum, burda internet arada kesiliyor kusura bakmayın :) selam söyleyecekleriniz varsa iletirim,

    YanıtlaSil
  7. Si-Murg yapma gözünü seveyim kardeş, aman sen sakın ha sakın ölme , harika çevirilerin var. Tamam bu seri yabancı gruplarca çevrilmiyor ama diğerlerini devam ettirmeni dört gözle bekliyen birsürü hayranın var ona göre. İstersen hergün fatiha da okuruz :) . Umarım bırakmamışsındır, çünki ara olamayacak kadar uzun bir zamandır göremiyoruz seni. Umarım tekrardan başlarsın.

    YanıtlaSil
  8. lan si-murg öbür taraf nasıl? nezaman öldün? bu mangaya devam edebilirmisin, bak söz mezarına sana her hafta çiçek getireceğim. üstüne vgrkaya sana fathia okuyacakmış.
    şaka bi yana, gerçekten bırakdınmı? insallah kokou no hito'ya devam edersin.

    selamlar

    nobody

    YanıtlaSil
  9. Merhaba birader
    Ben Mnaki'den oZzIiI Kokou no Hito'ya mutlaka devam etmelisin çok iyi iş çıkartıyorsun

    YanıtlaSil
  10. Dostlar netim kapandığı için sanal olarak öldüm :) dualarınızı işittim ve zor da olsa hurilerden ayrılmaya karar verdim. haziranda yeni kazıklı fiyatlarıyla nete bağlanabilirsem kokou no hito'yu çevirmeye devam edeceğim...

    YanıtlaSil
  11. çok şükür hayata geri döndün be si-murg!kokou no hito şimdiye kadar okuduğum en iyi mangalardan biri, devam etmesen yazik olur.

    nobody

    YanıtlaSil
  12. buna cok sevindim. en cok begendigim serilerden biri. dört gözle bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  13. Devam edecek mi acaba?

    YanıtlaSil
  14. Bir ara mail adresini verir misin?

    YanıtlaSil
  15. Nerede kaldin abicim? Hani devam edecektin

    YanıtlaSil
  16. Evet dört gözle bekliyorum

    YanıtlaSil
  17. tatildeyiz abicim... ben de çok özledim bu mangayı çevirmeyi ama işler hep ters gidiyor, başlayacağız umarım...

    YanıtlaSil
  18. Başlada zamanı fark etmez. Gözümüz yollarda kaldı. Kokou No Hito 132.bölümüyle son buldu.

    YanıtlaSil
  19. abi nerde kaldin ya?

    snake2000

    YanıtlaSil
  20. abi 1 senedir tatildemisin :) 1 sene olcak nerdeyse özledik çevirilerini :|

    YanıtlaSil
  21. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  22. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  23. dostum fazla bekletme bizleri :)

    YanıtlaSil
  24. Acaba en azından linkleri tazeleyebilir misiniz? En azından çevrilmiş kısımları okuyabilmek isterdim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  25. Abi çevirilerin çok iyi. İngilizce de okuyorum ama senin çevirinin tadı hiçbir yerde yok çeviri yapmana ihtiyacımız var :D

    YanıtlaSil
  26. Beyler bu seri artık http://mangahd.net/ de devam ediyor. Si-murg'un dönmesi hoş olurdu ama yok.

    ouroboros

    YanıtlaSil